Tota l'activitat de la Fundació

Donació de material sanitari per a l’Hospital Universitari de Bellvitge

La Fundació Josep Finestres, a través de l’Hospital Odontològic de la Universitat de Barcelona, ha donat material sanitari a l’hospital veí del Campus de Medicina i Ciències de la Salut de Bellvitge; l'Hospital Universitat de Bellvitge, per fer front a la situació actual

Veure més

Guia per resoldre problemes bucals i recomanacions generals per una bona salut bucal durant el confinament

Degut a l’Estat d’Alarma Sanitària en què ens trobem es poden realitzar únicament VISITES ODONTOLÒGIQUES D’URGÈNCIA, per això s'ha elaborat un document per totes aquelles persones que necessitin resoldre problemes bucodentals així com un conjunt de recomanacions generals per mantenir una bona salut bucal.

COMUNICAT COVID – 19

La Fundació Josep Finestra informa sobre les mesures adoptades a l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona i l'Hospital Podològic Universitat de Barcelona.

COMUNICAT COVID – 19

La Fundació Josep Finestra informa sobre les mesures adoptades a l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona i l'Hospital Podològic Universitat de Barcelona.

Veure més

La web de L’HOUB rep el segell de qualitat del COEC

L'HOUB rep el segell de qualitat del COEC, que s'uneix a l'acreditació com a web mèdica acreditada pel Col·legi de Metges de Barcelona que la web té des del 2017.

Veure més

La UB publica a la seva web el projecte en digitalització 3D impulsat per l’Hospital Odontològic UB

La Universitat de Barcelona es fa eco de la notícia sobre la revolució en la formació dels alumnes d'Odontologia de la UB en relació a la digitalització 3D impulsada pel projecte "Somriure a mida 3D" a l'Hospital Odontològic UB.