COMUNICAT COVID – 19

La Fundació Josep Finestra informa sobre les mesures adoptades a l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona i l'Hospital Podològic Universitat de Barcelona.

Veure més

La web de L’HOUB rep el segell de qualitat del COEC

L'HOUB rep el segell de qualitat del COEC, que s'uneix a l'acreditació com a web mèdica acreditada pel Col·legi de Metges de Barcelona que la web té des del 2017.

Veure més

La UB publica a la seva web el projecte en digitalització 3D impulsat per l’Hospital Odontològic UB

La Universitat de Barcelona es fa eco de la notícia sobre la revolució en la formació dels alumnes d'Odontologia de la UB en relació a la digitalització 3D impulsada pel projecte "Somriure a mida 3D" a l'Hospital Odontològic UB.

Veure més

Impulsem la digitalització 3D de la pràctica assistencial a l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona

L’operació «Somriure a mida 3D» té com a objectiu instaurar i difondre un nou model holístic d’atenció personalitzada a l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.

Veure més

Èxit del Curs de sedació i òxid nitrós en odontopediatria

Cinquena edició del curs gestionat per la Fundació Josep Finestres i dirigit pel Dr. J.R Boj, Cap de servei d’odontopeditaria de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona

Participació d'UBinding al programa “De boca a orella” de RTVE

Membres de l’Equip UBinding van participar com a experts en el matèria a la tertúlia dirigida per Silvia Tarragona a Ràdio 4 sobre la comprensió lectora i el seu impacte en el rendiment acadèmic.