Declaració sobre transparència i accessibilitat

La Fundació Josep Finestres és una entitat transparent i accessible que seguint els seus principis s'ha adaptadat a l’Ordre JUS/152/2018, de 12 de setembre, que estableix el nivell de subjecció de les fundacions i de les associacions declarades d’utilitat pública als instruments de transparència establerts per la Llei 21/21014. És per això que posa a disposició del ciutadà El Portal de Transparència un espai on, de forma periòdica, s’actualitza tota la informació en matèria de transparència i accessibilitat de l’entitat.

La voluntat de l'entitat és que totes les persones puguin navegar sense trobar problemes d'accés per les pàgines de la Fundació i dels seus centres: Hospital Odontològic Universitat de Barcelona i Hospital Podològic Universitat de Barcelona. És per això, que el desenvolupament del web s'ha realitzat seguint les directives establertes al Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic, en una mesura proporcional quant a les necessitats públiques que ofereix la nostra web a la ciutadania i a la càrrega suportable per a la nostra entitat segons els recursos de què disposa.

En aquesta mateixa línia, s’ha creat un canal de comunicació per traslladar suggeriments sobre requisits d’accessibilitat o queixes i sol·licituds d’informació accessible: posar-se en contacte amb el Departament d’Organització de la Fundació Josep Finestres a través del correu electrònic fundacio.josep.finestres@ub.edu. Aquest, com a unitat responsable donarà resposta en un termini inferior a 15 dies.

En cas de rebre una resposta insatisfactòria es podrà adreçar a la Unitat d’Atenció al Client de la Fundació, ubicada al vestíbul de l’Hospital Odontològic UB (C/Feixa Llarga s/n del Campus de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut del Campus de Bellvitge - L’Hospitalet de Llobregat) per a formalitzar una reclamació ordinària.