Lliurament de premis als millors dossiers odontològics del curs d’estiu de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona

El Director Facultatiu de l’Hospital Odontològic UB, el Dr. José López, i el Director General de la Fundació Josep Finestres, el Sr. Jordi Gonzalo van fer entrega dels premis als millors dossiers odontològics del Curs d’Estiu a les alumnes guanyadores del 2021.

El Curs d'Estiu és un curs dissenyat especialment per l'alumnat de 4t d'Odontologia, destinat a conèixer més profunda, pràctica i integralment, totes les especialitats de l'odontologia, preparant-los/es, encara més, per les pràctiques de 5è curs d'odontologia.

La Fundació Josep Finestres va premiar a les guanyadores, formades per la dupla de Lina Lunko i Gyuwon Park i la dupla de Rabia Ahmed i Laura La Notte, amb els llibres “Biomimetic restaurativa dentistry”, “La rehabilitación estètica en prostodoncia fija”, “Vías de la pulpa de Cohen” i “Odontopediatria de Boj”.