La Fundació Josep Finestres signa un conveni de col·laboració amb la Fundació Teresa Gallifa.

La Fundació Josep Finestres ha signat un conveni amb la Fundació Teresa Gallifa, que dona accés als serveis assistencials de la FJF amb un preu reduït per a famílies monoparentals maternes, en risc d'exclusió.

La Fundació Teresa Gallifa centra la seva activitat en la inclusió social de les dones embarassades i les mares monoparentals vulnerables, perquè puguin gaudir de la seva maternitat amb el suport que necessiten.

Els serveis que la Fundació Josep Finestres es proposa oferir, a aquests col·lectius són: serveis podològics, a l'Hospital Podològic UB i serveis odontològics, a l'Hospital Odontològic UB.

Aquesta col·laboració amb entitats amb la trajectòria de la Fundació Teresa Gallifa tanca un any 2022 en què la Fundació ha participat en accions socials tan importants com El mètode UBinding®.