Presentació Direcció General

Benvinguts a la Fundació Josep Finestres,

D'ençà que va néixer la Fundació Josep Finestres, allà el 1990, hem tingut temps d’escriure molts capítols d’un llibre que encara té moltes pàgines per omplir. Les clíniques que l'entitat va començar gestionant han passat a ser Hospitals Monogràfics únics al territori, i han sorgit nous engrescadors i interessants projectes que constaten la importància de l'organització i el seu compromís amb l'entorn i la societat.

Avui, la Fundació és una institució de referència en les àrees d'Odontologia i Podologia i treballem dia a dia perquè ho sigui també en altres camps d'estudi de les Ciències de la Salut com la Infermeria i la Psicologia, ja que pensem que, com deia George William Curtis, "la felicitat rau, sobretot, a la salut". Així doncs, contínuament adquirim nous reptes per tal de promoure l'activitat assistencial, docent i de recerca en l’àmbit de la Salut.

Durant tots aquests anys s'ha estat buscant l'excel·lència per mitjà d'avenços del coneixement i la tecnologia sense perdre l'essència del bon servei i del bon tracte als nostres pacients, per mitjà dels nostres valors i codi ètic. Amb aquesta mateixa voluntat neix aquesta nova web, amb la que volem fer un altre pas endavant per apropar la nostra acció a la societat i millorar les eines que posem a l'abast dels nostres públics.

Totes les nostres fites no serien possible de no ser perquè treballem sota una anàlisi constant dels nostres processos, buscant la millora continua per satisfer els nostres públics i perquè ens nodrim d'un equip de professionals especialitzats en camps diversos que ens aporten un valor afegit i sense els quals, res d’això seria possible, perquè com diu la dita popular; “Treballar en equip divideix la feina i multiplica els resultats”.

Sr. Jordi Gonzalo

Director General de la Fundació Josep Finestres