Assistència

Compromesos amb l'atenció al pacient

Qualitat de servei assistencial al pacient

L’assistència al pacient forma part intrínseca de tots els centres de la Fundació Josep Finestres. Volem que el pacient se senti acollit per tots els nostres professionals, tant a escala clínica com personal i per això treballem sota la filosofia de la recerca de l’excel·lència i la millora continua.

En aquesta direcció, ens dediquem a mesurar i identificar tots els aspectes de la nostra organització per tal de potenciar les oportunitats que ens facin créixer i ser una millor organització pels nostres públics i per la societat en general. Definir els objectius i les prioritats ajuda a la presa de decisions fonamentals per tota entitat amb vocació d’avançar.

Atenció al pacient

La Fundació Josep Finestres, compromesa amb la bona comunicació entre pacients i professionals, posa a disposició dels pacients Unitats d'Atenció a tots els diferents centres que gestiona, així com un servei d'assistència telefònica especialitzat en gestió sanitària i diversos correus electrònics de contacte directe amb els professionals que hi treballen.

Aquests òrgans ofereixen la documentació que els usuaris dels serveis assistencials puguin requerir: emet missatges de text per recordar cites, facilita factures dels tractaments, proporciona pautes posttractaments, entre d'altres.

Centres de la Fundació

L'activitat assistencial de la Fundació Josep Finestres es duu a terme a diversos centres repartits pel territori.

Hospital Odontològic UB

Hospital monogràfic dedicat a la salut bucodental que ofereix una àmplia cartera de serveis i on els alumnes de la Facultat d’Odontologia de la UB realitzen les seves pràctiques clíniques de grau, postgrau i màster sota la tutela i supervisió del reconegut professorat de la Universitat de Barcelona.

Hospital Podològic UB

L'Hospital Podològic Universitat de Barcelona és l'únic hospital de Catalunya que reuneix totes les especialitats sanitàries que participen en la cura del peu. Forma part dels centres assistencials gestionats per la Fundació Josep Finestres i està situat a la 3ª planta de l'edifici de Govern del Campus de Ciències de la Salut de Bellvitge.

Centre de Serveis Psicològics UB

La Clínica Psicològica de la Universitat de Barcelona és un centre pioner en el món universitari, que vol ser de referència per a la salut psicològica de la ciutadania i per a la docència clínica. Dotada d'una missió docent, de recerca aplicada i amb retorn a la societat, els seus equips estan formats per professors, alumnes del màster de Psicologia Clínica i de la Salut i personal contractat.