Benvinguts a la Fundació Josep Finestres

El nostre ADN

Operació 'Somriure a Mida 3D'

Segueix l'actualitat de la Fundació i dels seus centres

El pròxim 8 de març se celebrarà la 3a Sessió d'Actualització en Salut Mental

Divendres 8 de març a les 13.00 hores, es durà a terme a la Sala d’Actes Petita de l'Hospital Universitari de Bellvitge la 3a Sessió d’Actualització en Salut Mental, sota el títol "Salut Mental Positiva: Avaluació i Intervenció".

Veure més
UBinding participa al programa de ràdio

UBinding participa al programa de ràdio "El Balcó" de la cadena SER .

Dilluns dia 22 de gener, UBinding va participar al programa “El Balcó de Ser Catalunya” de la mà de la Montse Pedra, logopeda i una de les coordinadores de la metodologia UBinding. Durant la xerrada, va compartir taula amb l’Enric Auquer i en Blai, en un programa on es va tractar la dislèxia i el seu abordatge.

Veure més
Gran èxit participatiu a la Jornada de Promoció de la Docència i la Recerca en Odontologia, on ha col·laborat la Fundació Josep Finestres.

Dissabte 13 de gener, es va dur a terme a la Sala d'Actes del Pavelló de Govern de la UB la Jornada de Promoció de la Docència i la Recerca en Odontologia, organitzada per la Càtedra Biohorizons Camlog-UB i el Màster de Medicina, Cirurgia i Implantologia Oral de la Universitat de Barcelona, amb el suport de la Fundació Josep Finestres.