Benvinguts a la Fundació Josep Finestres

El nostre ADN

Operació 'Somriure a Mida 3D'

Segueix l'actualitat de la Fundació i dels seus centres

Sessió de tancament del títol d'expert UB en  Dificultats lectores i dislèxia a càrrec de al Associació Catalana de Dislèxia.

Sessió de tancament del títol d'expert UB en Dificultats lectores i dislèxia a càrrec de al Associació Catalana de Dislèxia.

UBinding tanca l'edició 21-22  del títol d'expert en dislèxia i dificultats lectores amb l'Associació Catalana de Dislèxia.

Veure més
La Fundació Josep Finestres fa una donació de més de 40.000 unitats de material sanitari

El Consolat General d’Ucraïna a Barcelona rebrà bates quirúrgiques, mascaretes, guants, gases i medicaments dirigits a la població ucraïnesa.

Veure més
Els directors dels màsters de cirurgia de l'Hospital Odontològic UB al rànquing internacional de la Universitat d’Stanford.

La Universitat d’Stanford ha publicat la nova edició del Ranking of the World Scientists: World's Top 2% Scientists, entre els quals hi ha els 2 directors dels màsters de cirurgia de l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona