Benvinguts a la Fundació Josep Finestres

El nostre ADN

Operació 'Somriure a Mida 3D'

Segueix l'actualitat de la Fundació i dels seus centres

La Fundació Josep Finestres fa una donació de més de 40.000 unitats de material sanitari

El Consolat General d’Ucraïna a Barcelona rebrà bates quirúrgiques, mascaretes, guants, gases i medicaments dirigits a la població ucraïnesa.

Veure més
Els directors dels màsters de cirurgia de l'Hospital Odontològic UB al rànquing internacional de la Universitat d’Stanford.

La Universitat d’Stanford ha publicat la nova edició del Ranking of the World Scientists: World's Top 2% Scientists, entre els quals hi ha els 2 directors dels màsters de cirurgia de l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona

Horaris especials de desembre i gener a l'Hospital Odontològic UB

Entra a la notícia per conèixer els horaris especials dels mesos de desembre 2021 i gener 2022 de l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.