Comunicat en relació a l’horari de tancament de l’Hospital Odontològic UB i l’Hospital Podològic UB

S’estableix un horari de tancament al públic màxim no superior a les 21 hores, de tots els centres gestionats per la Fundació Josep Finestres.

L’Hospital Podològic UB inaugura nou nom; Hospital Podològic Virginia Novel

Un solemne acte en reconeixement a la trajectòria docent i de recerca de la Dra. Novel en l'àmbit de la podologia.

Veure més

L'Hospital Odontològic UB es mantindrà obert durant tot el mes d'agost

Romandrà obert tot l'estiu oferint assistència odontològica seguint tots els protocols de seguretat i prevenció del COVID-19.

Veure més

Actualització de la situació de l'Hospital Odontològic UB i l'Hospital Podològic UB

La Fundació Josep Finestres està treballant per adaptar l'Hospital Odontològic UB i l'Hospital Podològic UB a la nova situació. Entri a la notícia per descobrir com, així com les noves normes que haurà de seguir per visitar-se com a pacient.

Donació de material sanitari per a l’Hospital Universitari de Bellvitge

La Fundació Josep Finestres, a través de l’Hospital Odontològic de la Universitat de Barcelona, ha donat material sanitari a l’hospital veí del Campus de Medicina i Ciències de la Salut de Bellvitge; l'Hospital Universitat de Bellvitge, per fer front a la situació actual

Veure més

Guia per resoldre problemes bucals i recomanacions generals per una bona salut bucal durant el confinament

Degut a l’Estat d’Alarma Sanitària en què ens trobem es poden realitzar únicament VISITES ODONTOLÒGIQUES D’URGÈNCIA, per això s'ha elaborat un document per totes aquelles persones que necessitin resoldre problemes bucodentals així com un conjunt de recomanacions generals per mantenir una bona salut bucal.