Hospital Podològic Universitat de Barcelona

L'Hospital Podològic Universitat de Barcelona és un hospital monogràfic dedicat a la cura de la salut dels peus mitjançant un ampli ventall de serveis especialitzats líder en el sector de la podologia, on alumnes de grau, Postgrau i màster de l’Ensenyament de Podologia de la Universitat de Barcelona realitzen les seves pràctiques clíniques. Els pacients reben assistència sota la supervisió de professors de prestigi professional i acadèmic de la Universitat.

L'HPUB, com la resta de centres gestionats per la Fundació Josep Finestres, promou la participació en congressos i la recerca d'excel·lència per mitjà del Comitè Ètic d’Investigació Clínica (CEIm). Entre les fites més destacades del centre, s'hi troba la participació activa a les Jornades Científiques de Podologia que organitza anualment el Col·legi de Podòlegs de Catalunya incorporant membres de l'Hospital als comitès organitzatius.

Comitè d’Ètica i Investigació amb Medicaments

El comitè d’Ètica i Investigació amb Medicaments i Productes Sanitaris de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, d’ara endavant, CEIm HOUB, és un organisme independent format per professionals sanitaris i no sanitaris, que tenen l’objectiu de vetllar per la protecció dels drets, la seguretat i el benestar dels éssers humans que participin en un assaig clínic o a un projecte d’investigació, així com oferir-ne garantia pública. Els membres del comitè també han d’avaluar la correcció metodològica, ètica i legal dels protocols i fer el seguiment dels estudis que es realitzen al nostre centre.