Tota l'activitat de la Fundació

Gran èxit participatiu a la Jornada de Promoció de la Docència i la Recerca en Odontologia, on ha col·laborat la Fundació Josep Finestres.

Dissabte 13 de gener, es va dur a terme a la Sala d'Actes del Pavelló de Govern de la UB la Jornada de Promoció de la Docència i la Recerca en Odontologia, organitzada per la Càtedra Biohorizons Camlog-UB i el Màster de Medicina, Cirurgia i Implantologia Oral de la Universitat de Barcelona, amb el suport de la Fundació Josep Finestres.

Veure més

La Dra. Susana Jiménez, entre els autors d'un article recentment publicat pel The British Medical Journal.

La Directora Facultativa de la Clínica Psicològica UB, la Dra. Susana Jiménez, entre els autors d'un article recentment publicat pel The British Medical Journal.

Veure més

El Dr. Jose López,  president de la SEI a la reunió de societat del Consell de Dentistes

El Dr. Jose López, president de la SEI a la reunió de societat del Consell de Dentistes

El Director facultatiu de l'Hospital Odontològic UB, ha participat com a president amb la Sociedad Española de Inmunología.

Veure més

Publicat un estudi del Màster de Medicina, Cirurgia i Implantologia Oral (MCIO)

Un estudiant de l'àrea internacional del Màster de Medicina, Cirurgia i Implantologia Oral de la Universitat de Barcelona, i de doctorat, ha publicat un estudi en una important revista científica.

Veure més

Reconeixement al Dr. López-Olóriz per contribuir a l'avaluació de propostes  de recerca a la República Dominicana

Reconeixement al Dr. López-Olóriz per contribuir a l'avaluació de propostes de recerca a la República Dominicana

L' Instituto Superior de Formación Docente Salomé Ureña (ISFODOSU) de la República Dominicana ha reconegut al Dr. Jorge López Olóriz, investigador principal de l'equip UBinding,  la seva col·laboració en l'avaluació de projectes de recerca en l'àmbit educatiu.

Veure més

La Clínica Psicològica UB col·labora en l'organització de les jornades TRIO LA VIDA

La Clínica Psicològica UB participa activament de la preparació de les jornades #triolavida del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.