Visita virtualment el quiròfan de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona

La Fundació Josep Finestres, com a entitat sòcia del Projecte d'Especialització i Competitivitat Territorial de L'Hospitalet de Llobregat: "L'Hospitalet, ecosistema innovador de salut", juntament amb L'Ajuntament de L'Hospitalet de Llobregat i Idibell; està treballant activament per crear aliances que facilitin el progrés del sector de la salut i en la consolidació d'un Clúster biomèdic al voltant de Bellvitge.

En el marc d'aquest projecte, l'Ajuntament ha creat un espai anomenat Sinergia que es defineix com una "festa virtual de la recerca i la innovació en salut de l'Hospitalet". En  aquest espai s'obren les portes a la recerca que es desenvolupa a les grans infraestructures sanitàries i d'investigació de Bellvitge: Ajuntament, l'IDIBELL, la Fundació Josep Finestres, l'ICO, l'UB i l'HUB.

Un lloc web que pretén servir d'agent sinèrgic de la salut en què es poden trobar tallers, xerrades sobre recerca i innovació, entre d'altres. I on, ara, també es podran visitar virtualment alguns d’aquests espais, com ara el quiròfan de l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona. Visita virtualment el quiròfan aquí: https://sinergia.l-h.cat/bellvitge-investiga-mapa-360/#bellvitge

En aquest recorregut, es pot apreciar un dels escàners 3D adquirits per l’operació “Somriure a Mida 3D” d’aquest mateix projecte, que té com a finalitat la instauració, difusió i proliferació d’un nou model d’atenció personalitzada basat en la intervenció 3D dels serveis odontològics.

A continuació deixem un conjunt d'enllaços d’interès, relacionats amb la notícia:

L’Hospitalet, ecosistema innovador de salut:

Somriure a mida 3D: