Tota l'activitat de la Fundació

UBinding participa a Expoeduca 2019

UBinding, el mètode per a la prevenció, detecció i tractament de la dislèxia i les dificultats lectores, gestionat per la Fundació Josep Finestres, va participar el passat dia 10 de febrer de 2019 a Expodeuca, un esdeveniment que pretén abordar l'Educació dels 0 - 18 anys mitjançant activitats i xerrades.

Diferents institucions i projectes educatius com Agora International School, Escola Pia Sarrià-Calassanç o Anne Sullivan International School Barcelona, entre molts altres, van tenir l'oportunitat de presentar les seves propostes educatives en aquest esdeveniment.

El Dr. López Olóriz, Responsable de Recerca i desenvolupament d’UBinding va protagonitzar la xerrada “Supera les dificultats lectores – Projecte UBinding” on va tractar alguns temes centrals sobre la concepció de les dificultats lectores, com la importància de les dificultats lectores com a predictor del rendiment escolar o els falsos mites relacionats amb l'adquisició de la lectura.

Entra al següent enllaç per veure la xerrada al canal de youtube d'UBinding: https://www.youtube.com/watch?v=w0nZ2y77ITc&t=3s

Per conèixer més sobre UBinding i el seu projecte, entra a www.ubinding.org.