Tota l'activitat de la Fundació

Taller intensiu de cirurgia implantològica avançada a l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona

Els dies 20 i 27 de novembre de 2018, els alumnes del Màster de Medicina, Cirurgia i Implantologia Oral de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut d’Odontologia van dur a terme un taller intensiu de cirurgia implantològica avançada a l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.

El taller va consistir en la realització de casos clínics a pacients, en l’àmbit quirúrgico-implantològic, tant des de la vessant teòrica com pràctica, amb la col·laboració i supervisió dels/de les Doctors/es:, Mónica Blázquez, Manuel Monzón, Carol Zapata, Silvia Cuscó, Carlos Polis, Fernando García, Kike Clemende, Albert Estrugo y el Dr. José López, Director Facultatiu de l'Hospital.

Aquest tipus d’accions contribueixen a millorar la formació dels professionals i alumnes de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, així com a seguir avançant en el coneixement científic d’aquest sector i a augmentar el coneixement odontològic, gràcies al conveni de col·laboració entre la Fundació Josep Finestres i l’empresa del sector implantològic BIOHORIZONS.