BIONER, S.A i el Màster de Medicina, Cirurgia i Implantologia Oral signen un conveni de col·laboració per iniciar un nou assaig clínic a l’Hospital Odontològic UB

BIONER, S.A i el Màster de Medicina, Cirurgia  i Implantologia Oral signen un conveni de col·laboració per iniciar un nou assaig clínic a l’Hospital Odontològic UB

El Màster de Medicina, Cirurgia i Implantologia Oral de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut està duent a terme, actualment, a l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, un assaig clínic que pretén avaluar l’efectiva utilització de les dents pròpies del pacient com a mètode de regeneració i preservació alveolar mitjançant la valoració clínica, radiogràfica i histopatològica.

L’estudi, anomenat “Empelt de dents autòlegs ¿Una alternativa vàlida per a la preservació alveolar?” ha estat aprovat a la reunió ordinària del mes de juny del Comitè d’Ètica i Investigació amb Medicaments Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, el CEIm HOUB.

BIONER, S.A, empresa dedicada a proveir al mercat implantològic espanyol, participa en aquest assaig clínic aleatoritzat i és per això que, la Fundació Josep Finestres i el Màster de Medicina, Cirurgia  i Implantologia Oral, han signat un conveni de col·laboració amb dita companyia.