Tota l'activitat de la Fundació

L'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona rep la visita del Dr. Paul Coulthard, degà d’Odontologia de la Universitat de Manchester

El passat dia 26 de gener de 2018 l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona va comptar amb la presència del Dr. Paul Coulthard, Degà d’Odontologia de la Universitat de Manchester (Regne Unit) i autor de nombroses publicacions, entre les quals destaquen múltiples revisions de la Cochrane Oral Health, una xarxa internacional de professionals sanitaris, investigadors i consumidors que preparen, mantenen i divulguen revisions sistemàtiques d’assajos de salut oral.

El professor i Dr. Paul Caouthard va dur a terme una visita a les instal·lacions de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona guiat pel Dr. Valmaseda, el Dr. Figueiredo i el Dr. Arnabat, professors dels màsters de Cirurgia Bucal i Implantologia Bucofacial i Làser en Odontologia, impartits al propi hospital i pel Sr. Jordi Gonzalo, Director General de la Fundació Josep Finestres.

Durant la seva estança a Barcelona, el Dr. Paul Caouthard va dur a terme una reunió per valorar la possibilitat d’un nou acord internacional entre la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona (Escola d’Odontologia) i la Facultat d’Odontologia de la Universitat de Manchester, reunió a la qual van participar el Dr. Josep M Ustrell (Vicedegà d’Odontologia), el Dr. Carles Subirà (Director del Departament d’Odontoestomatologia), el Dr. Josep Arnabat (Coordinador de Relacions Internacionals Odontologia), el Dr. Eduard Valmaseda i el Dr. Rui Figueiredo, professors del Màster de Cirurgia Bucal de la UB.