Tota l'activitat de la Fundació

L’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona visita als nens saharauis

Els passats 13 i 14 de juliol, l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona de la Fundació Josep Finestres va rebre la visita de 15 infants del programa d’acollida a nens saharauis promogut pels Ajuntaments de Gavà i del Prat.

La Fundació Josep Finestres col·labora des de l’any 1999 amb el citat programa prestant atenció en salut bucodental a l’Hospital Odontològic.

Els infants acompanyats per dues monitores responsables, varen ser atesos per un grup d’alumnes del Màster d ’Odontopediatria, alumnes de grau d’odontologia i pel Dr. Juan Ramón Boj, catedràtic d ‘Odontopediatria de la Universitat de Barcelona, director de Màster i Cap del servei d ‘Odontopediatria de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.

El Dr. Boj i els seus alumnes varen donar un cop més mostra de la seva excel·lent professionalitat, destresa i sensibilitat amb l’atenció als petits que es varen mostrar en tot moment col·laboradors i molt relaxats, exercint alguns d’ells d’improvisats ajudants.

L’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, viu aquesta gratificant experiència que ja compta amb un recorregut de 18 anys.

Aquest any el centre va rebre la visita dels informatius de Tele 5 que es varen interessar pel programa d’acollida, i que varen voler visitar les instal·lacions gaudint amb tot l’equip d’una experiència molt satisfactòria.