L’Hospital Podològic Universitat de Barcelona col·labora en la Zurich Marató de Barcelona

Un any més l’Hospital Podològic Universitat de Barcelona de la Fundació Josep Finestres, ha col·laborat en la Zurich Marató de Barcelona.

Un podòleg del servei de podologia integrada, un professor com a responsable de grup i 10 alumnes, conformen un equip de voluntaris que presten els seus serveis d’atenció podològica en l’anomenada zona de recuperació. En aquesta zona, es presta atenció conjuntament amb fisioterapeutes i quiromassatgistes.

Un cop finalitzada la carrera, els voluntaris duen a terme l’assistència que consisteix en la cura de les diferents lesions que puguin presentar els peus dels participants.

En aquest contacte amb les persones que participen en la Marató, el grup de l’hospital podològic UB,  aprofita per lliurar un tríptic amb informació sobre les lesions més freqüents i realitzen educació sanitària en relació a la importància de la cura dels peus quan es realitza esport.

L’Hospital Podològic Universitat de Barcelona, aposta per col·laborar en esdeveniments com aquest any darrera any, per promocionar la salut dels peus.