Exitosa participació dels alumnes del Postgrau d'Endodòncia de la Universitat de Barcelona en el XXXVII Congrés Nacional d'AEDE

Els dies 28, 29 y 30 de octubre de 2016 es va celebrar a San Sebastián, al Palau de Congressos, centre Kursaal, el XXXVII Congrés Nacional d'AEDE, "Asociación Española de Endodoncia”.

El Congrés va comptar amb l’assitència d’un gran nombre d’alumnes de les diferents promocions del Postgrau d’Endodòncia de la Universitat de Barcelona, acompanyats pels seus professors: Dr. Gaviño, Dra. Sanz, Dra. Espanya, Dr. Calle i Dr. Portillo.

La promoció 2015-2016 va participar presentant cinc casos clínics excel·lentment documentats i molt ben valorats pels assistents.

Les alumnes Marta Saumell i Carla Cadenas, varen quedar com a finalistes en l’apartat de comunicacions orals sobre casos clínics.

Marta Saumell va presentar el treball: “Revascularización pulpar : opción terapéutica en dientes inmaduros con pulpa no vital", i Carla Cadenas va presentar: "Dens invaginatus. Un reto para el endodoncista”. Tots dos treballs conjuntament amb la Dra. Diana Sanz.

En les imatges, els professors i alumnes assistents a la jornada i en la imatge superior l’exitosa promoció 2015-2016.