Tota l'activitat de la Fundació

L’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona visita un any més als nens saharauis

L’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona visita un any més  als nens saharauis

Un any més l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona de la Fundació Josep Finestres, ha col·laborat oferint atenció odontològica a nens saharauis que venen a Barcelona per gaudir de les vacances d’estiu amb famílies d’acollida.

Els dies 7 i 8 de juliol un grup de 19 nens sahrauís acompanyats dels seus monitors varen ser atesos per un grup d’alumnes del Màster d’Odontopediatria, un grup d’alumnes de grau d’odontologia de la Universitat de Barcelona i pel Dr. Juan Ramón Boj, Catedràtic d’ Odontopediatria de la Universitat de Barcelona, director del Màster i Cap de servei d’Odontopediatria de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona,  tot un referent en odontologia pediàtrica.

La Fundació Josep Finestres col·labora des de l’any 1999 prestant atenció als infants que formen part d’un programa d’acollida promogut per l’Ajuntament de Gavà i l’Ajuntament del Prat.

Els professors i alumnes d’odontopediatria varen prestar una excel·lent atenció als petits que varen omplir el centre amb la seva mirada curiosa i les seves rialles.

Una experiència única i gratificant que ens agrada repetir any darrera any.