Tota l'activitat de la Fundació

L’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, rep un any més als nens sahrauís al seu centre

LHospital Odontològic Universitat de Barcelona de la Fundació Josep Finestres, ha col·laborat un any més oferint atenció odontològica a un grup de 23 nens sahrauís que venen per a fer les vacances d’estiu amb famílies d’ acollida. Els nens formen part d’un programa d’acollida promogut per l’Ajuntament de Gavà i l’Ajuntament del Prat.

En aquest període de vacances els nens gaudeixen de diverses activitats d’oci i reben atenció sanitària on se’ls realitza revisions mèdiques i on es té una especial cura de la seva salut bucodental.

La Fundació Josep Finestres va iniciar aquesta col·laboració en l’any 1999, en aquests anys, l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona ha atès un total de 240 nens.

Els dies 9 i 10 de juliol l’hospital va rebre un cop més als petits pacients acompanyats dels seus monitors i aquest varen ser atesos per un grup d’alumnes del Màster d’Odontopediatria, un grup d’alumnes de grau d’odontologia de la Universitat de Barcelona i pel Dr. Juan Ramón Boj, Catedràtic d’ Odontopediatria de la Universitat de Barcelona, director del Màster i Cap de servei d’Odontopediatria de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona,  tot un referent en odontologia pediàtrica.

Una experiència enriquidora i satisfactòria que ja dura 16 anys.