Tota l'activitat de la Fundació

La Fundació Josep Finestres mitjançant un conveni amb Creu Roja ofereix serveis odontològics i podològics a persones en risc d’exclusió social

La Fundació Josep Finestres  oferirà en els seus centres, l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona i l’Hospital Podològic Universitat de Barcelona, serveis odontològics i podològics a infants i famílies en risc d’exclusió social per garantir una assistència professional i accessible als citats col·lectius.

L’entorn macroeconòmic actual està agreujant la situació de moltes famílies i ambdues entitats, la Fundació i Creu Roja, signen en format conveni, un compromís per contribuir a millorar les seves condicions de vida.

Creu Roja derivarà els pacients  als centres de la Fundació per a que aquests rebin la valoració, diagnòstic i tractament més adequat a les seves necessitats.

El conveni suposarà que les persones que es troben en una situació desfavorida i vulnerable, rebin l’assistència necessària en àmbits de la salut tan importants com la salut bucodental i la salut dels peus.