Tota l'activitat de la Fundació

El Dr. José López López nou president de la Societat Espanyola de Gerodontologia, SEGER

El Dr. José López López, Vicedegà de la Facultat d’Odontología de la Universitat de Barcelona, profesor i Director del Màster de medicina, cirurgia i implantologia i Cap de servei de cirurgia de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, ha estat escollit com a nou president de la Societat Espanyola de Gerodontologia, SEGER.

La SEGER és una Societat molt activa centrada en el manteniment de la Salut oral de l’ancià. Els seus socis són odontòlegs o metges estomatòlegs interessats en la Gerodontologia.

Formen la Junta directiva de SEGER, el President Dr. José López López;  la Vicepresidenta, Dra. Maria Luisa Somacarrera, Catedràtica de Medicina Oral de la Universitat de Madrid; el Dr. Xavier Roselló Llabres, professor de Medicina Bucal de la Universitat de Barcelona que exerceix de secretari de la junta; El Dr. Enric Jané Salas, professor de Medicina Bucal de la Universitat de Barcelona exercint de tresorer i els vocals, Dr. Antonio España López, profesor de postgrau Universitat de Sevilla; la Dra. Celia Haya Fernández, professora de la Universitat CEU de València; la Dra. Eva Otero Rey, professora de la Universitat de Santiago de Compostela; el Dr. Manuel Ribera Uribe, professor de la Universitat Internacional de Catalunya; el Dr. Luis Rubio Alonso, professor de la Universitat Complutense de Madrid i el Dr. Manuel Saura Pérez, professor de la Universitat de Murcia.

El principal repte de SEGER és “El progressiu envelliment de la població”, tal i com diu el seu president, Dr. José López”.