Tota l'activitat de la Fundació

Els nens saharauis a l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona

Un estiu més, els nens saharauis tornen a Barcelona per a fer vacances d’estiu amb famílies d’acollida. Molts d’aquests petits repeteixen un any més l’estada i per altres és un esdeveniment nou.

Durant les vacances els infants descobreixen altres costums, realitzen diverses activitats d’oci i reben atenció sanitària on se’ls realitza revisions mèdiques i es té una especial cura de la seva salut bucodental.  L’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona de la Fundació Josep Finestres, col·labora un any més oferint atenció odontològica.

El passat mes de juliol l’hospital va rebre als petits pacients que varen omplir de mirades curioses i rialles el centre, encara que algun d’ells ja repetia l’experiència.

Els infants varen estar acompanyats  pels voluntaris que cuidaven dels petits amb una més que evident responsabilitat i sensibilitat.

Els nens varen ser atesos per odontòlogues alumnes del Màster d’Odontopediatria de la Universitat de Barcelona i pel Dr. Juan Ramón Boj, Catedràtic d’Odontopediatria de la Universitat de Barcelona, director del Màster i Cap de servei d’Odontopediatria de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona. El Dr. Boj és  tot un referent en odontologia pediàtrica.

Una experiència única i molt enriquidora per repetir any rere any.