Tota l'activitat de la Fundació

Professors de la Universitat UPAO de Perú visiten l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona

El passat 7 de març, el Dr. Armand Arilla, Director General de la Fundació Josep Finestres,  va rebre als Drs. Villareal, Ronquillo i Guerrero i al Sr. Yauri de la Universitat UPAO de Perú. Els facultatius acompanyats pel Sr. Eduardo Castilla, Cap de departament petita aparatologia de Proclínic i del Sr. Karri Anttila, Àrea Export Manager de l’entitat Planmeca, varen visitar les instal·lacions de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.

Els professors varen recórrer els gabinets del centre sanitari que compta amb 91 boxes dotats amb equips dentals configurats per a prestar serveis odontològics i fer docència clínica als alumnes de grau i postgrau de la Facultat d’Odontologia de la Universitat de Barcelona.

Al llarg de la visita es varen intercanviar experiències i es va comentar l’ interès per establir algun pont de relació permanent entre ambdues entitats.