L’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona continuarà prestant serveis odontològics durant el 2014 a sis centres penitenciaris de Catalunya

La Fundació Josep Finestres  es va presentar al Concurs convocat pel Departament de Justícia per a la prestació de serveis d’odontologia durant el 2014 a la població interna en els centres penitenciaris de Catalunya.

En data 27 de desembre de 2013 es va fer oficial  l’adjudicació dels sis centres penitenciaris a la Fundació Josep Finestres: Brians I, Brians II, Quatre Camins, Dones, Joves i el Centre Penitenciari de Ponent.

Durant aquest temps,  l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona ha traslladat un professional a cada centre penitenciari que ha aplicat els coneixements, l’experiència i la metodologia de treball del propi hospital universitari.

A la Fundació Josep Finestres treballem per a que l’activitat dels seus centres respongui a les expectatives de les persones i les Entitats que ens dipositen la seva confiança.