Jornada d'actualització en endodòncia

El passat dia 28 de novembre es celebrà la Jornada d'actualització en endodòncia a l'Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears. Secció Catalana d'Odontologia i Estomatologia. L’esdeveniment va comptar amb la participació de més de 100 assistents. Es varen abordar casos clínics mixtes d’endodòncia i periodòncia, seqüències actuals en preparació de conductes radiculars, MTA i la seva aplicació clínica amb nous materials bioactius, així com actuacions clíniques en endodòncia infantil.

En la imatge d’esquerra a dreta, el Dr. Pumarola, professor titular d’endodòncia de la Facultat d’Odontologia de la Universitat de Barcelona, Dra. Meritxell Losada, ex alumna de la Facultat d’Odontologia de la Universitat de Barcelona, Dra. Berástegui professora titular d'endodòncia i codirectora amb el Dr. Pumarola del Màster d’endodòncia clínica avançada i experimental, Dr. Javier Martinez Osorio professor associat d' operatòria de la Facultat d'Odontologia de la Universitat de Barcelona i president de la Societat Catalana d’Odontologia i Estomatologia, Dra. Civit, vicepresidenta segona de la Junta de la Societat Catalana d’Odontologia i Estomatologia i Dra. Gatón professora associada d' odontopediatria de la Universitat de Barcelona.