La Fundació Josep Finestres instal·la el Software Sonda Florida en l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona

L’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona ha instal·lat en els boxes dels seus gabinets el software Sonda Florida de l’empresa Ueda.

El sistema interactua amb so i imatge amb el professional i permet el registre de les mesures. Aquesta prestació permet comparar tota l’evolució del procés periodontal del pacient, un aspecte fonamental per valorar exactament on serà necessari duu a terme el tractament.

La qualitat visual dels seus periodontogrames facilita el treball dels professionals.

El sistema inclou un component educacional dirigit al pacient fet que facilita també la comunicació entre el professional i el pacient.

L’hospital dóna un pas més i aposta per oferir una millora qualitativa en la docència, l’assistència al pacient i la recerca.