Gran èxit participatiu a la Jornada de Promoció de la Docència i la Recerca en Odontologia, on ha col·laborat la Fundació Josep Finestres.

Dissabte 13 de gener, es va dur a terme a la Sala d'Actes del Pavelló de Govern de la UB la Jornada de Promoció de la Docència i la Recerca en Odontologia, organitzada per la Càtedra Biohorizons Camlog-UB i el Màster de Medicina, Cirurgia i Implantologia Oral de la Universitat de Barcelona, amb el suport de la Fundació Josep Finestres.

Durant la cerimònia, que va obtenir un gran èxit participatiu,  van destacar dues conferències impartides per experts en implantologia oral avançada: "La Regeneració Òssia: Quan, Com i Per Què" impartida pel Dr. Àlvar Rosselló Camps, cirurgià oral i odontòleg i "La Implantologia Oral: Quin és el Futur?" presentada pel Dr. Javier Gil Mur, catedràtic de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Quant als reconeixements, es van lliurar tres inscripcions al Congrés Nacional als millors dossiers clínics presentats per estudiants dels Cursos d'Odontologia Clínica Pràctica l'any 2023. A més, es va atorgar una beca a l'estudiant amb el millor dossier clínic i  es va premiar al millor treball de recerca publicat en els últims 5 anys per alumnes dels Màsters relacionats amb el grup de Medicina Oral UB. Finalment, es va dur a terme un sorteig de dues bosses de viatge incloent la inscripció, per a assistir al SIMOPOSIO a Sevilla el 16 de febrer de 2024.

Durant l'esdeveniment, vàrem comptar amb la participació destacada de la vicerectora de Política Docent de la Universitat de Barcelona, la professora Concepció Amat Miralles, del professor del Màster de Medicina, Cirurgia i Implantologia Oral de la Universitat de Barcelona i director facultatiu de l'Hospital Odontològic UB, Dr. José López López, del director de la Fundació Josep Finestres, Sr. Jordi Gonzalo i altres distingits professors de diversos màsters i postgraus de la Universitat de Barcelona, així com estudiants de programes acadèmics d'odontologia.