El Dr. Jose López, president de la SEI a la reunió de societat del Consell de Dentistes

El Dr. Jose López,  president de la SEI a la reunió de societat del Consell de Dentistes

El Dr. Jose Lopez , Profesor de de Medicina Oral y Director Facultatiu de l'Hospital Odontològic UB, centre gestionat per la Fundació Josep Finestres-UB, ha participat com a president de la SEI (Sociedad Española de Inmunología) a la reunió de societats del Consell de Dentistes.

Entre altres temes, s'ha produït un interessant debat sobre les especialitats i l'ús correcte dels antibiótics.

Segons la seva  web, La SOCIEDAT ESPAÑOLA DE INMUNOLOGÍA és una associació reconeguda jurídicament sense ànim de lucre i que té com a fins principals

• Promoure el desenvolupament i avanç de la Immunologia com a ciència de la vida i la salut.
  • Promoure i facilitar el contacte dels seus associats entre si i amb altres científics (o entitats relacionades).
  • Contribuir a la formació i perfeccionament professional de les persones interessades en la Immunologia.
  • Defensar els interessos científics dels seus associats.