Tota l'activitat de la Fundació

La Fundació Josep Finestres participa en la UniRun

El passat diumenge 16 de maig de 2021, va tenir lloc la setena edició de la cursa popular UniRun. El "Campionat de Catalunya Universitari 5K" constava d'un recorregut de 5 kilòmetres que van transcórrer pel Parc del Fòrum de Barcelona. La cursa va comptar amb la participació de 3.000 corredors i corredores que representaven a 12 universitats catalanes.

8 membres de la Fundació Josep Finestres, inclòs el director general d'aquesta, van participar en aquest esdeveniment, representant a la Universitat de Barcelona. Aquesta tradició va començar el 2018 i s'ha anat repetint fins a l'actualitat, augmentant el quòrum de representants de la Fundació i doblant el número des d'aquesta primera carrera.

La competició va ser l'esdeveniment més multitudinari, a la ciutat de Barcelona, des de l'inici de la pandèmia i va complir amb totes les mesures preventives contra el contagi de la COVID-19.