Suggeriments i queixes

Aquest tràmit serveix perquè els ciutadans puguin manifestar queixes i suggeriments. Els resultats incideixen en la presa de decisions i en la millora de la qualitat de la institució.

Aquest tràmit no té en cap cas la consideració de recurs administratiu.

Temps de resposta

En el termini de trenta dies hàbils des de la presentació, la unitat responsable ha de respondre al suggeriment o la queixa, i ha de comunicar la resposta a l’adreça de correu electrònic que s’hagi indicat a efectes de notificació.

Protocol de tramitació

Els usuaris poden adreçar-se a l'entitat mitjançant el correu electrònic: fundacio.josep.finestres@ub.edu

Hauran d'indicar en l'assumpte 'suggeriments i queixes', i obligatòriament hauran d'incloure al cos del missatge les següents dades:

• Nom i cognoms
  • Adreça de correu electrònic
  • Telèfon mòbil
  • Motiu
  • Centre, unitat o departament
  • Desenvolupament del missatge

Informació bàsica sobre Protecció de Dades:
La Fundació Privada Josep Finestres tractarà les seves dades personals per a gestionar la relació amb Vostè, resoldre les seves consultes i remetre-li, per qualsevol mitjà, informació i comunicacions comercials sobre els nostres productes i serveis similars als sol·licitats. Les dades únicament es cediran als col·laboradors necessaris per a resoldre la seva consulta. Així mateix, ja que oferim docència clínica, les seves dades també podran ser accedides per estudiants universitaris de la Universitat de Barcelona, de la qual la Fundació forma part. Vostè té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com a altres drets, com s'explica en la nostra política de privacitat.
Si us plau, marqui les següents caselles per a donar-nos el seu consentiment per a: