Celebració de les II Jornades Odontològiques, a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona

Els dies 8, 9 i 10 de març va tenir lloc la segona edició de les Jornades Odontològiques organitzades per a l’Associació d’Estudiants d’Odontologia de la Universitat de Barcelona (Ou-aeoc) a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona.

La Fundació Josep Finestres ha col·laborat en les II Jornades Odontològiques que va comptar amb la participació de 86 assistents, principalment estudiants d’odontologia de tots els cursos, així com odontòlegs acabats de llicenciar.

L’esdeveniment va reunir a nombrosos doctors i professors de prestigi de la Universitat de Barcelona que van oferir ponències sobre les diferents àrees de l’odontologia. L’acte va comptar també amb tallers organitzats per les marques patrocinadores, la presentació de pòsters i defensa dels seus autors i l’entrega de premis; una entrada gratuïta per IFED BCN 2019.

Els organitzadors valoren l’esdeveniment com a èxit rotund i destaquen entre les valoracions dels assistents la voluntat de repetir l’any següent.