Tota l'activitat de la Fundació

La Fundació Josep Finestres, l'Hospital Odontològic UB i l'Hospital Podològic UB renoven les seves pàgines web.

El passat divendres 27 de juliol de 2018 es va celebrar la Reunió General que fa la Direcció General de la Fundació Josep Finestres per explicar al personal de l’entitat les novetats, inversions i nous projectes que poden interessar a les persones que participen, dia a dia, en seguir construint el camí de la Fundació.

En aquesta reunió es va presentar també la nova imatge de les pàgines webs de la Fundació, així com la dels centres que gestiona; l’Hospital Odontològic UB i l’Hospital Podològic UB. També va presentar l’Àrea Privada, un espai restringit, dedicat exclusivament als treballadors, on trobaran tota la documentació del centre, informació sobre l’oferta formativa i altres comunicacions interessants.

Aquest projecte neix de la necessitat d’actualització i adaptació de la web als nous temps i a les noves necessitats. En aquesta línia, s’ha adaptat la pàgina a tots els dispositius, s’han creat nous continguts, modernitzat la imatge, creat una estructura de navegació més fàcil i intuïtiva pels seus públics, etc.

Les noves pàgines webs estan curosament pensades per facilitar tota la informació que puguin necessitar els seus principals públics. Els usuaris podran trobar-hi notícies d’actualitat, una agenda actualitzada d’esdeveniments relacionats amb la psicologia, la podologia i l’odontologia, l’oferta formativa de la Fundació Josep Finestres, un llistat de serveis i altres dades d’interès específiques dels centres que gestiona.