Tota l'activitat de la Fundació

Campanya de diagnòstic precoç de càncer oral els dies 27,28,29 i 30 d'octubre

Coincidint amb la IX jornada de Cap i Coll i la II Jornada d’Odontologia Oncològica que se celebrarà el dia 31 d’octubre, es durà a terme una campanya de diagnòstic precoç de càncer oral, el cinquè càncer més freqüent a Catalunya en homes.

La campanya la organitza el Màster d’Odontologia en Pacients Oncològics i immunocompromesos de la Facultat d’Odontologia de la Universitat de Barcelona, amb la col·laboració de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona i la Unitat Funcional de Cap i Coll de l’Hospital Universitari de Bellvitge.

Els dies 27, 28, 29  i 30 d’octubre s’instal·laran taules informatives al vestíbul de consultes externes de l’Hospital Universitari de Bellvitge de les 9 h a les 16 h i al vestíbul de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona de les 16 h a les 20 h.

Si vostè està interessat/da o creu que és pacient de risc ( és fumador/a, té lesions que no curen en boca, etc.) podrà fer la consulta rebre una exploració gratuïta de la cavitat bucal.

La prevenció és la millor cura.