Conferència del Dr. Gustavo De Deus a l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona

El passat 20 de març el Dr. Gustavo De Deus, important personalitat en el camp de l’Endodòncia, va impartir una conferencia en l’aula de sessions de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.

La sessió va comptar amb l’assistència dels alumnes del Postgrau en Endodòncia de la Universitat de Barcelona del Dr. Manuel Espadas,  professor responsable clínic del citat Postgrau i dels alumnes del Màster en Endodòncia de la Dra. Esther Berástegui, Directora del Màster i Cap del Servei d’Odontologia conservadora de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.

El Dr. De Deus,  va obtenir el títol de cirurgia odontològic a l’any 1996 i un any més tard el certificat en Endodòncia a Rio de Janeiro State University. Rep el seu Mestratge en Ciències de Enginyeria de Ciència dels Materials de la Universitat Catòlica de Rio de Janeiro i el seu doctorat es va realitzar a Rio a la Universitat de l'Estat en Endodòncia.

De Deus compta amb una dilatada experiència en la investigació experimental i ha publicat diversos articles en revistes d’impacte.

El Dr. De  Deus imparteix conferències a nivell nacional i internacional sobre la infecció preparació Rot Canal d'endodòncia , endodòncia basada en l'evidència , MTA i segelladors bio ceràmiques , solucions d'irrigació i mètodes d'endodòncia de fuga.

Una conferencia que va aconseguir satisfer amb escreix a tots els assistents.