La Clínica Psicològica UB col·labora en l'organització de les jornades TRIO LA VIDA

Durant els darrers anys, diverses investigacions han observat que la prevalença d'ideació suïcida i d'altres problemàtiques de salut mental dins la població universitària,i molt especialment en el primer any, i afecta el rendiment acadèmic però també a la seva vida social, les relacions personals i el treball.

En aquest context el Pla director de salut mental i addiccions del Departament de Salut promou, amb la col·laboració de les universitats de Catalunya, la celebració de les jornades #TrioLaVida, que es plantegen com un conjunt d'activitats relacionades amb la prevenció del suïcidi i la promoció de la salut mental a l'àmbit universitari.

En el cas de la Universitat de Barcelona les jornades s'ha realitzat els dies 9,10 i 11 d'octubre al campus Mundet. La Clínica Psicològica UB ha participat activament de la preparació de les jornades.

Entre els diferents actes programats cal destacar la taula rodona, on van intervenir importantíssims interlocutors de diferents àmbits de la salut encapçalats pel magnífic rector de la Universitat de Barcelona, el Dr. Joan Guàrdia.

Pot consultar la informació completa sobre les jornades a la UB a : https://canalsalut.gencat.cat/ca/actualitat/campanyes/jornades-triolavida/ub/