La Fundació Josep Finestres fa una donació de més de 40.000 unitats de material sanitari

El passat dia 30 de març de 2022 es va fer efectiva la donació realitzada per la Fundació Josep Finestres a través del consolat General d’Ucraïna a Barcelona, per donar suport a la població ucraïnesa.

Alumnes d’Ucraïna del grau d’Odontologia de la Universitat de Barcelona que fan pràctiques a l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona van sol·licitar col·laboració a la Fundació Josep Finestres a través de la seva Direcció General i que, juntament amb la Direcció Facultativa de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, i l’Escola d’Odontologia de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de Bellvitge han lliurat més de 40.000 unitats de material sanitari entre bates quirúrgiques, mascaretes quirúrgiques, guants, gases i medicaments.