Tota l'activitat de la Fundació

L’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona celebra el dia europeu contra el càncer oral

Avui, dia 12 de juny de 2019, l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona celebra el dia europeu contra el càncer oral i se suma a la campanya de sensibilització i prevenció del Càncer Oral promoguda pel COEC, sota el lema “El teu dentista et pot salvar la vida”.

Els professionals de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona han lluït avui llacets liles amb puntets blancs per unir-se a aquesta iniciativa.

Tal i com ens indica la pròpia campanya del “Consell General de Dentistes”, el càncer oral es situa entre els 10 càncers més comuns i està directament relacionat amb el consum del tabac i de l’alcohol; reduint el seu consum es podria reduir dràsticament la seva prevalença i les seves conseqüències. Per altra banda, més del 70% dels càncers, assentant prèviament en lesions denominades “precanceroses”, poden passar desapercebuts durant temps, és per això que la seva tassa de mortalitat està a prop del 50% als 5 anys.

El diagnòstic precoç es fonamental i el diagnòstic per part del teu dentista et pot salvar la vida, no oblidis fer revisions periòdiques.

Si vols més informació sobre la campanya del COEC, fes clic al següent enllaç: http://www.coec.cat/es/noticies/campanya-cancer-oral-2018