Tota l'activitat de la Fundació

Sessió de tancament del títol d'expert UB en  Dificultats lectores i dislèxia a càrrec de al Associació Catalana de Dislèxia.

Sessió de tancament del títol d'expert UB en Dificultats lectores i dislèxia a càrrec de al Associació Catalana de Dislèxia.

UBinding tanca l'edició 21-22  del títol d'expert en dislèxia i dificultats lectores amb l'Associació Catalana de Dislèxia.

Veure més

Cristina Pérez, guanyadora de la 1a edició del Concurs de postals de Nadal de la FJF

Enguany, la Fundació Josep Finestres felicitarà el Nadal amb una postal molt especial, la postal més votada del Concurs de postals de Nadal de la FJF

La Fundació Jose Finestres més a prop que mai de la Panera solidària de la UB

Els diners recaptats amb la Panera Solidària de la UB aniran destinats al Programa Petit UBinding,  oferint a infants amb dificultats socioeconòmiques l’atenció intensiva necessària. El Programa Petit UBinding està emmarcat dins de la Metodologia UBinding, gestionada per la Fundació Josep Finestres, en el si de la Clínica Psicològica Universitat de Barcelona.

Veure més

Avui arrenca la I edició del Concurs de postals de nadal de la Fundació Josep Finestres

La Fundació Josep Finestres anima a tot el personal a participar en aquest concurs que s'inicia avui i finalitza el dia 20 de desembre de 2021, data en que es comunicarà el/la guanyador/a, qui s'endurà un dinar per a dues persones al Metropolitan Gran Via.

La Clínica Psicològica Universitat de Barcelona obre les seves portes

La Fundació Josep Finestres gestionarà també la Clínica Psicològica Universitat de Barcelona, innaugurada el 22 d'octubre de 2020, al Campus Mundet