Calendari d'Actes

Assisteix a cursos, seminaris, congressos i d'altres actes del sector

Reunió Anual SEOP'19

XLI Reunió anual de la Societat Espanyola d'Odontopediatria

Dia i Hora

15 de maig de 2019 fins 18 de maig de 2019

Madrid

Durant els pròxims dies 15, 16, 17 i 18 de maig del 2019, se celebrarà la XLI Reunió anual de la Societat Espanyola d'Odontopediatria organitzada per la Societat Espanyola d'Odontopediatria, amb la col·laboració de la Fundació Aladina.

Aquesta reunió es durà a terme a Madrid i tindrà per seu la primera planta de l'Estació De Chanmatín.

La Societat Espanyola de Odontopediatría vol que els participants d'aquesta reunió “aprenguin jugant”; no en el sentit literal, però sí de manera dinàmica i amena, ensenyar a ser millors estrategues a través de la comunicació amb els altres, perquè així, puguem optimitzar els nostres recursos intel·lectuals i materials, valorant les alternatives per a arribar a una meta comuna: “la satisfacció del pacient infantil”; i que aconseguim gestionar els nostres mitjans i a guanyar partides empatitzant més amb els que ens envolten.

Us facilitem el link on trobar el programa del Congrés amb tota la informació relativa a tarifes, cronograma, inscripcions, activitats, etc.

SEOP

Per a més informació poden trucar al 95 200 3669 o enviar un correu electrònic a secretaria@seopmadrid2019.com.