Ajuts

Rebuts

L'any 2018 es va aprovar el PECT 'L'Hospitalet, ecosistema innovador de salut' del qual la Fundació Josep Finestres n'és sòcia. El Projecte té com a objectiu completar i potenciar Bellvitge com a referent internacional en la innovació en l'àmbit de la salut.

Aquest està cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional de la Unió Europea en el marc del Programa Operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020 amb un ajut de 941.107.73 euros. Concretament, la Fundació Josep Finestres hi participa amb l'operació 'Somriure a mida 3D' que pretén digitalitzar l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona i que té un finançament del FEDER de 102.375 euros repartits entre els anys 2019 i 2020.

D'altra banda, la Diputació de Barcelona també participarà de l'operació aportant el 50% de l'import restant. Un total de 51.187,50 euros.

Atorgats

En el marc del II Simposi en odontologia multidisciplinar, la Fundació Josep Finestres va sortejar dues inscripcions a congressos entre els alumnes assistents: la inscripció a SEPA València 2019 (El congrés de la periodòncia i la salut bucal), i la inscripció a SEPES-IFED Barcelona 2019 (El congrés mundial d'estètica dental).