Tota l'activitat de la Fundació

Apunta't als tallers sobre ocupabilitat, orientats a estudiants universitaris, per augmentar les teves opcions a l'hora de buscar feina

La Fundació Josep Finestres posa a la teva disposició els nous tallers sobre ocupabilitat orientats a estudiants universitaris organitzats per el Banco Santander i Universia.

El dia 14 de maig de 2019 es celebraran les primeres sessions d’aquests tallers a L’Hospitalet de Llobregat, concretament a l’oficina Santander Smart, ubicada a l’Avinguda Marí Julià 21.

En primer lloc, es durà a terme el taller “Com afrontar una entrevista de feina” de 15:45h. a 17.15h., un taller que pretén acompanyar als assistents en un dels moments claus en la recerca de feina com és el moment de l’entrevista; saber quins són els errors més comuns, la forma d’evitar-los, com preparar-la per competències, etc.

A continuació, de 17.15h. a 18.45h. es durà a terme el següent taller: “Aprèn a fer el teu Elevator Pitch”, on t’ajudaran a tenir preparat un bon discurs que cridi l’atenció de l’oient dins d’un fòrum d’ocupació, per tal d’impactar a les empreses aconseguint que transmetis la teva marca personal en poc temps.

Si estàs interessat/da en algun dels tallers, entra al següent enllaç i inscriu-te:

Com afrontar una entrevista de feina -  14 de maig de 15:45 a 17:15h.

Aprèn a fer el teu Elevator Pitch – 14 de maig de 17: 15 a 18:45h.