La salud de sus pies
en las mejores manos

Hospital Podològic Universitat de Barcelona

LHospital Podològic Universitat de Barcelona forma part dels centres assistencials gestionats per la Fundació Josep Finestres i està ubicat a la 3ª planta de l’edifici de Govern del Campus de Ciències de la Salut de Bellvitge, carrer Feixa Llarga s/n de l’Hospitalet.

En aquest hospital es dediquen exclusivament a tenir cura de la salut del peus. És per això, que els serveis dels que disposa son amplis. Existeixen dos grans serveis com son el de Podologia Clínica i el de Cirurgia Podològica, dels quals formen part unitats com ara les d’Exploració clínica, Biomecànica, Ortopodologia, Pediatria, Posturologia, Podologia física i, Cirurgia podològica, Quiropodia, Medicina Interna i Peu de risc, respectivament. També hi formen part dos centres assistencials externs amb col·laboració de l’Ajuntament de L’Hospitalet.

Els alumnes de grau de l’Ensenyament de Podologia de la UB realitzen les seves pràctiques clíniques en aquest centre, de la mateixa manera que també ho fan els alumnes de postgrau i màster.  Cal dir que l’assistència es dur a terme amb la supervisió de professors titulars, col·laboradors i associats de la Universitat de Barcelona.

El prestigi professional i acadèmic dels docents, el personal adscrit a l’Hospital Podològic, disposar d’uns espais habilitats i comptar amb l’últim equipament tant material com tecnològic actualitzat fan del nostre hospital un referent en el sector de la Podologia. Aquest fet comporta que sigui únic a nivell nacional i europeu en l’especialitat.

El nostre objectiu assistencial es basa amb la qualitat professional, el coneixement del nostre camp, la inquietud en la recerca i el tracte humà amb els pacients.

04 Juliol 2016
El personal de la Fundació participa d’un taller interactiu de gestió de l’estrès

El passat dissabte 2 de juliol es va duu a terme un taller de 5 hores de durada orientat a entendre que és l’estrès, com ens afecta i com evitar el mateix.

La Fundació Josep Finestres, a través de l’associació 360, va organitzar un workshop totalment interactiu sobre la neurociència de l’estrès, abordant estratègies i mètodes per reconèixer el mateix i per saber treure-hi partit.

El ponent, Oriol Fernández, explicava als assistents que tot és dins nostre i que es tracta de processos químics que podem identificar i mantenir a ratlla.